درباره گروه بازرگانی یوسفی :

بازرگانی یوسفی در زمینه واردات و پخش اتصالات و یراق آلات صنایع چوب و MDF و مبلمان شامل انواع اتصالات الیت – بست های رافیکس ، ساپورت طبقه ، لولا ،پایه و نماهای مبل ، ریل ، سلفون و انواع مختلف یراق آلات و اتصالات الیت و مبلمان و MDF  فعالیت دارد.

این بازرگانی با شرکتها و برندهای معتبر دنیا درتولید انواع مختلف یراق آلات و اتصالات الیت و مبلمان و MDF از قبیل آیدرAyder  – مسان MESANمیسلاین Misline و آتلیم Atlim  همکاری مستمر دارد که شرکت های نامبرده از بهترینهای تولید یراق آلات واتصالات از قبیل یراق MDF – یراق کابینت – یراق مبلمان (مبلمان اداری – سرویس خواب –سرویس خواب کودک – کابینت ) در بازار جهانی می‌باشند.

ما با تکیه بر لطف و مرحمت خداوند و سابقه و تجربه طولانی فعالیتمان در حوزه صنعت مبلمان وصنایع چوبی وصنایع ام دی اف و با توجه به ارتباط  وسیع و گسترده با واحدهای تولیدی مبلمان و انواع محصولات چوبی و ام دی افی برتر کشور عزیزمان ایران همواره در تلاشیم تا نیاز اهالی صنعت مبلمان و صنایع ام دی اف را شناسایی کرده و در رفع آن کوشا باشیم تا شاهد پیشرفت صنعت مبلمان و MDF  وبطور کلی صنایع چوبی کشور باشیم ، به امید اینکه کشور ما نیز روزی در شمار صادر کنندگان بزرگ و مطرح صنایع چوبی دنیا قرار گیرد.

استراتژی بازرگانی یوسفی همواره بر پایه صداقت و عرضه محصولات (اتصالات و یراق آلات)جدید و بروز دنیا با کیفیت و قیمت مناسب و تامین نیازهای مشتریان عزیز و گرامی میباشد.

بازرگانی یوسفی همچنین تامین کننده محصولات فروشگاههای معتبر عرضه یراق آلات و اتصالات ام دی اف و مبلمان وبطور کلی صنعت چوب با نازلترین قیمت در اصرع وقت میباشد.

بازرگانی یوسفی همچنین تامین کننده یراق آلات و اتصالات ام دی اف و اتصالات مبلمان کارخانه ها و واحدهای تولیدی صنعت چوب و ام دی اف ازقبیل سازندگان کابینت و تولید کنندگان مبل و ناهارخوری و سرویس خواب و بوفه و کمد و ویترین ومحصولات چوبی کودکان وبطور کلی صنعت چوب با نازلترین قیمت در اصرع وقت میباشد.

بازرگانی یوسفی دارای انبارهای وسیع بوده و این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که هرتعداد از محصولات را در هر زمانی میتوانند به راحتی خریداری کرده و تحویل بگیرند.

با آرزوی بهبود روزافزون فضای کسب و کار در صنعت چوب و MDF و مبلمان کشور بازرگانی یوسفی با افتخار آماده همکاری و خدمت رسانی به فعالین این حوزه میباشد.